yalnızlığım

haluk’un
dizelerdeki
aşk ve müzik hikayeleri

yalnızlığım

yoksun ya şimdi yanımda
bir yıldız daha kayar gecenin karanlığına
yoksunlaşırım giderek
kahreden saatler yuvarlanır boşluğa
ve kalırız
yalnızlığımla baş başa
suskunluğun çığlıkları tırmalar beynimi
saplanır aklım zifiriye
alışamam yokluğuna
mum ışığı titreşir durur
bir dans
bir dans daha yaparım sen diye karartılarla
sırra kadem basar dünya
kollarımda yalnızlığın
nefesin nefesimle dalaşır sanki
saçlarının kokusuna aldanırım
tutuşuruz varmışsın gibi yeniden
alev alev sürükleniriz zamanda
çaresiz
doğar yine kahpece güneş sonra
çalınır bir kez daha kapım
kimsin diye sorarım korkuyla
yabancı değil
benim
ben diye
yankılanır boşluğa sesi
uyanırım yalnızlığın ayazlarına

Dizler eserin çeviri değildir,isminden ve sanatçının yorumundan esinlenerek
27 nisan 2013 21.05 tarihinde
Bir Diego el Cigala,bir Concha Buika söylediğ , dizelelendim ama kaç kere dinledim?
sormayın bana!

Yorum bırakın