nasıl bulurum

haluk’un
dizelerdeki
aşk ve müzik hikayeleri

nasıl bulurum

saplamış yüreğime aşkını
vurgunum
hain bir yol çizmiş olsa
tuzaklar gizlese de ardına
geçmeliyim ötelerine
kaderin
umarsız yolcusuyum
varsın
tezatlarla büyütsün kuytularında hasreti
yaksın gecelerimi
titretsin ayazları güneşimi
dalaşır yine de
gölgelerle kimsesizliğim
söyle
çıldırdım mı
yoksa
geldi mi kıyametim
söyle
çaresini
nasıl bulurum yoksan eğer
sendeki beni

yusuf haluk yorulmaz
27 07 2017 20.44
birkaç gündür dinliyorum bu eseri;
elbette eserin yorumu ve içeriğinden esinlenerek,
kendi dizelerimle çabaladım hikayelemeye!….
bilenler bilir ; beğendiğim eserler ister enstrümantal,
isterse sözlü olsun yoruma,içeriğe ve müziğe esinleniyorum
ister istemez !

Bir Cevap Yazın

