aşkı söyleyen şarkı


Dostlarım müziği çok sevdiğimi ve çok etkilendiğimi bilirler; tarihler 10 0cak 2015 i gösterirken akşam saatlerinde fado dinliyordum ki esprili bir Portekizce şarkıyı bir düet ile dinledim.Şarkının anlamının yaklaşık olarak “al gülüm ver gülüm” olduğunu ve hayatı,aşkı espri ile anlattığını sanıyorum 🙂 Ancak espri ile de olsa aşkı ben de kendimce ve al ver hesabı olmaksızın dizeledim….:) böylece hoşça vakit geçirmeme neden olan bir şarkıyı size farklı ama esprisini bozmadan vermeyi amaçladım …Umarım zamanınız vardır 🙂
Martinho da Vila
Müzisyen
Doğum: 12 Şubat 1938 (76 yaşında), Duas Barras, Rio de Janeiro, Brezilya
Katia Guerreiro
Şarkıcı
Doğum: 23 Şubat 1976 (38 yaşında), Vanderbijlpark, Güney Afrika
Eğitim: Lizbon Üniversitesi

haluk’un
dizelerdeki
aşk ve müzik hikayeleri

aşkı söyleyen şarkı

büyülesin istiyor sanki
melodisi
hayallerinizi süsleyecek
kapatın gözlerinizi
hani biraz çakır keyif
enerjik olacaksınız
ve biraz da çılgınlar gibi
ayaklarınız kesilecek yerden
sen onda kalmışsın biraz
biraz da o sende gibi
katılın bu çağrıya
boşverin dünyayı
tatlı bir sihir kaplasın ruhunuzu
sevişin
çalmadan bölüşmeden yüreklerinizi
tek derdiniz aşk olsun
hesaplaşmadan
kapılın büyüsüne korkusuz
aşk bir yürekte taşır ikinizi
diyor sözleri

10 ocak 2015 19.15
yusuf haluk yorulmaz

2 thoughts on “aşkı söyleyen şarkı

  1. nuran dedi ki:

    Şarkının sözlerini sanki siz yazmışsınız,yoksa öylemi?Müzikle bütünleşmişsiniz.Gönlünüze sağlık Haluk bey…

Yorum bırakın